torsdag 18 augusti 2011

Mysko

Va mysko jag har satt mig vid datorn för att kasta in ett inlägg på min blogg ,men det funkar inte när jag klickar på inlägg så söker den hela tiden och i morse då funkade det klockrent. Det somjag kan tycka är
mysko är att från telefon funkar det klockrent , hur kan det vara möjligt? Ja ibland strular bloggen o det är verkligen inte kul. Det andra funktionerna funkar i alla fall på bloggen från datorn....sjukt irriterande. Nåja en pissregnig dag jag har arbetstränat på morgon o var rejält blöt när jag kom hem. Så det var bara byta till rena ,torra kläder.Oscar vaknade i samma veva jag kom hem o klev upp. Idag har jag beställt han en ny rygga till skolstarten nu har han fått det han behöver ett tag framöver. Han har för en stund Sen cyklat iväg i regnet till en kompis o blir nog borta nåt tag. Själv är jag o det blir till att hänga lite tvätt o andra lättare sysslor som jag kan orka med pga värken i mina axlar armar o bröstrygg.jag måste ju vila så mycket jag bara kan alla dagar så jag orkar med att arbetsträna var dag....återkommer sen / tingeling


Inga kommentarer: