tisdag 16 augusti 2011

denna dag

tisdag 16 augusti regnig o mulen har jag bara varit inomhus sen jag kom hem från arbetsträningen. som jag tidigare sa så en tupplur hade varit behagligt och jag har FAKTISKT ...sovit ungefär en timme ,denna dag har blivit en slöardag för mig. men det gör inget ,ibland kan jag ju tillåta mig att vara slö o samtidgt ladda batterierna för nästkommande dag.
pojkarna kom hem för att käka och det var okej ,men jag blev lite besviken när anton inte kunde diska de dem dragit fram..hmm....så stora men inte kunna göra en så enkel sak som att diska undan efter sig....så eftre min tupplur tog jag tag i disken. snart ska jag laga mat o jag vägrar ställa mig vid spisen med oren disk i diskhon ,det ska vara rent o fräscht där JAG lagar mat.
oscar ville hjälpa till att laga mat så jag ringer han så han kommer hem innan jag börjar med maten ,men nu lite tv tittande.....hej hej

Inga kommentarer: