måndag 15 augusti 2011

lunchdax

....snart är det dax att äta lunch för pojkarna och idag gör jag nå så mycket enkelt som steker felix potatisbullar i ugnen på 225 grader i ca 15 minuter ,det kan inte bli enklare =).....
jag har vilat ,legat o läst min bok en stund men innan det så har jag dammtorkat lite ,bara för att testa hur mycket mina stackars armar orkar med. efter ett par minuter gav jag upp o får dammtorka nån annan gång , kanske i morgon. jag måste ju dela upp allt det jag ska göra ,jobbigt efterosm jag vill ha allt fixat o klart......men jag håll å lära mig dra ner på tempot......tycker jag själv. fråga inte nån annan för vi har definitivt inte samma svar på den frågan om mitt tempo. =)
nåja nu blir det slöa det mesta av dagen för att orka med morgondagen.
kl 13.40 har jag massage ,blev påmind av min telefon som "plingade" för att påminna mig. att det är en finurlig funktion att ha i telefonen ,jag skulle inte klara mig en dag utan min telefon....=).....kanske dax för en kopp kaffe nu då.....det får bli min lunch denna måndag mitt i månaden ...../tingeling

Inga kommentarer: