onsdag 24 augusti 2011

lite klädfynd

vi tog en promenad ut på byn ,jag gick oscar cyklade. vi var in på radiohuset sen gick vi uppför storgatan in på bokhandlen o köpa ett kollegieblock o en pennvässare till oscar och när vi ändå var i närheten av mim så gick vi in dit. som jag sa till oscar ska "bara" kolla lite o prata med tjejerna =). det gjorde ju jag och eftersom dem hade tag 4 plagg betala för 1 (det dyraste  plagget) så kollade jag lite extra noga om jag kunde hitta nåt så även oscar.
en tröja med luva till oscar ,en kort svart jacka  ,en kjol o en tunika i grönt till mig och jag betalade endast för kjolen dess ordinarie pris 349 kr för alla fyra plagg....bra pris kan jag tycka.....ja JAG vet jag är hopplös ,när det gäller shopping framför allt kläder , men det är ju alltid lika kul att ha nåt nytt att ta på sig =).....och det är ett av mina intressen som jag lägger pengar på...=)...men när jag ska hinna använda allt kan jag inte riktigt  svara på , men nångång hinner jag väl ...=)....
det är härligt väder ute o jag njuter.
nu ska jag slappa en stund i soffan kanske läsa en stund o dricka lite vatten innan jag börjar med dagens middag........
oscars nya vita tröja med luva

 svart kort jacka ,kort armefärgad kjol o en grön tunika ,dagens alla fynd=)

Inga kommentarer: