tisdag 16 augusti 2011

ja ser det...

regnar ,jag ser det regnar det var ju tråkigt ......=(....hann inte mer än grubbla när det skulle börja regna så kastade jag en blick ut genom fönstret och ser regnet.....=(....en inomhusdag idag blir det. vila o samla krafter till morgondagen.
promenaden har jag ju avklarat på morgon så jag behöver inte ha dåligt samvete =)......oscar vaknade o klev upp vid 10 han gjorde sig klar och nu har han dragit ut till en kompis. anton har hört av sig o han o hans kompis är påväg hem för att laga mat dem var nog hungriga , undra vad dem ska laga då?....
min nya fina väska =)
plättar finns kvar sen i går så om dem har lite ork kan dem ju värma plättar i micron.......nåväl nu ska jag bara "hänga" i soffan o läsa min bok och jag känner att jag skulle behöva ta en tupplur  för jag är sååå trött....
fick en så fin väska av världens bästa  lillasyster när dem kom från cypern. här är en bild på den. nu ska jag sluta surra en stund =)  ha det så bra idag/ting

Inga kommentarer: