lördag 27 augusti 2011

i bakartagen..

tänkte va sjuttton lika bäst att placera sig i köket vid spisen o göra lite nytta. sagt o gjort tog fram ingresienser o började knåda i hop en pajdeg först ut en hallonpaj. =).....medan den gräddades så knådade jag en pajdeg till o denna gång blev det en ananaspaj. när jag gjort det så tänkte jag att jag kanske skulle äta någonting denna lördag....så fram med smörgåsgrillen för att göra varma mackor.....nu har jag bakat klart o satt mig ner en stund ,mina armar o axlar  är  sämre än tidigare att jag aldrig lär mig lyssna på min kropp ,men hur lätt är det när resten av jag vill göra så myyycket?......
hallonpaj

ananaspaj

frukost//lunch
vet inte än om det blir nån tripp till luleå ,det är bara vänta o se o under tiden lite vila o sen i väg ut på kiosken..... hej så länge

Inga kommentarer: