måndag 29 augusti 2011

snart så...

är det krypa ner under täcket dax för mig. kvällen har varit allt annat än lugn o tyst. främmande hela kvällen ,vilket jag tycker är suuuuper nice =).....första trevliga främmande kom strax efter 18.30 ,en god vän kom förbi o drack kaffe o surrade. sen efter en stund kom lillebror o hans sambo med två av barnen o strax efter det så kom en kompis med sina två pudlar....såå trevligt att få träffas o surra.......hoppas det blir snart igen.
frö en stund sen åkte främmandet och jag har plockat lite medan roger har diskat undan. nu har jag gjort två hårdbröd mackor o hällt upp ett juice i ett glas o placerat mig här i soffan framför datorn. känner mig trött o har en hemsk värk......och i morgonbitti ringer väckarn 06.10 ska kliva upp med oscar och sen vänta på att fara å arbetsträna kl 09.20- 11.20.....usch JAG VILL INTE.....jag vet hur dålig jag blir av de arbetsuppgifterna jag ska utföra.....
oscar har lagt sig o då anton kommit hem så far roger o han upp till sovstugan och mycket snart lägger jag mig o läser min bok innan jag stänger mina två blå.....avslutar med att säga sov gott dröm sött

Inga kommentarer: