onsdag 17 augusti 2011

jag vill

.....göra nåt kul , men vad?.....jag vill ha ett annat jobb som jag trivs med o klarar av att utföra. jag vill ha ,jag vill så mycket....funderar allt som oftast på hur min framtid ska se ut hur jag vill att den ska bli. snart gör jag slag i saken ,så här blir nån förändring till det bättre.
nu har jag vilat o sovit en stund ,men lika mycket värk ändå. pissigt väder ute ,men enligt väderprognosen skulle det bli bättre väder o om jag inte hörde fel ,redan bättre väder i eftermiddag. hoppas hoppas.....=)
idag onsdag det betyder inlämning av lotto =)....tänk om det kunde slå in en stor vinst ,då sker en förändring snabbare än planerat....=).
oscar är vaken o uppstigen ,förkyld o krasslig ,det är typiskt nu när skolan börjar om en vecka hoppas han blir frisk till dess i alla fall.
vad jag ska göra idag ...hmm....vill så mycket ,men jag kan ju börja med att ta en promenad ut på byn för att göra diverse ärrenden o sen får jag se........have a nice day /tingeling

Inga kommentarer: