lördag 13 augusti 2011

ambrosiatårta

efter en stunds vila så blev jag väckt av en drös med pussar av ninja. roger o pojkarna hade åkt iväg o det blev väl tråkigt för ninja därför väckte hon mig o nog är hon en bra "väckare" =)......jag klev upp från soffan och tänkte va sjutton ,inget fika hemma. så jag drog fram o började baka en ambrosiatårta. (recept finns här på min blogg under etiketter)....nu har jag åtminstone lite fika om det kommer nån o hälsar på o till pojkarna som är ena riktiga fikamonster =) ,men det kan jag oxå vara ibland =)......
efter jag bakat så tog jag en dusch o snart bär det av mot sovstugan där jag o ninja kommer att sova i natt. hon trivs otroligt bra där uppe där hon får springa fritt.
ambrosiatårta (recept hittar ni under etiketter recept här på min blogg)
vi vann inget på kenot. men jag fick vinna 10 kr på mina egna rader. =) .nu hoppas jag på en lottovinst bara...=).....hej så länge..

Inga kommentarer: