tisdag 23 augusti 2011

lång kväll

strax före kl 18 for vi iväg till sunderbyn jag oscar roger o hans bror för att hälsa på svärmora. det blev en lång sen kväll för när vi kom på byn for vi till bergträsk en sväng o nu för en liten  stund sen kom vi äntligen hem.
jag har gjort mig en kvällsmacka o satt mig här vid datorn för att göra ett sista inlägg för denna kväll. en riktigt fin kväll vädermässigt ,vill gärna ha fler såna här fina soliga dagar o kvällar =)......
om en microliten stund ska jag bädda ner mig , slappna av o läsa min bok innan jag stänger mina två blå. klockan är ställd på väckning i morgon 05.15.....oscar är nerbäddad o sover för i morgon är en viktig dag för han ,då börjar han på den stora skolan =) , älvåkra årskurs 6.
kvällens keno har jag inte hunnit kolla så innan jag lämnar datorn så måste jag se om det blivit en stor vinst =) ,hoppas hoppas.....over and out .....sov så gott /tingeling

Inga kommentarer: