måndag 15 augusti 2011

klockan tickar..

...å vare sig jag vill el ej så måste jag dra mig mot bingen o hoppas jag får somna o sova lite fler timmar är föregående natt. väckarn ringer  05.00 i morgonbitti...=(.... men innan jag somnar blir det att läsa som vanligt för annars kan jag då absolut inte somna. sitter här i soffan o bara slappar inget speciellt att se på tv i kväll är det heller. jag har varit ensam i ganska precis två timmar o grubblar när o om oscar ska sova hos mig el upp i sovstugan?
jag har nyss pratat med en god vän i telefon ,alltid lika trevligt att höra av dig. =) ...jag har inte bara pratat i telefon ,jag har också kommit i håg att käka =) ,ikväll blev det två rostade mackor med marmelad o ost  , gott =).
kvällens keno gav ingen vinst ,att det ska va så omöjligt att vinna ...nä nu ska jag föröka få tag i oscar o höra hur han ska göra i kväll komma hem el ej.....sov så gott /tingeling

Inga kommentarer: