torsdag 4 augusti 2011

en resa till luleå

blev det idag. roger behövde in för att köpa nå grejs till traktorgrävarn som visades inte fanns ,men det gick att beställa. det drog ut på tiden och jag orkade inte åka in till stan nå utan det räckte med spring på affärer på storheden.
det enda jag köpte till mig själv var en top. jag köpte pojkarna kalsonger. sen blev det en handling på willys ,ica maxi o biltema ville dem in på ,så jag väntade i bilen  som jag oftast gör när dem ska in på såna tråkiga affärer.
vi for vid 11 idag o var hemma vid 15.40. när jag kom hem intog jag ryggläge i soffan o somnade en liten stund. nu är jag vaken har plockat lite o vikit tvätt o snart är tvättmaskinen klar o då blir det att hänga tvätt.
vad som händer i kväll vet jag inte. hoppas på nåt kuligt iaf. =)
dagens lunch grillkorv i baguett o en zingo


lite färdkost

köpte en top för 49 kr på ica maxi =)



det har varit betydligt svalare ute i dag o det är ganska molnigt  ser ut att kunna bli en regnskur ikväll.nu ska jag dricka en kopp kaffe....är tillbaka sen igen /tingeling

Inga kommentarer: