fredag 1 augusti 2008

första augusti


nu är det fredag kväll ,jag har kommit hem från jobbet ,klockan är nu 21.25 och jag har helg . tre hela dagar ledigt det känns bra. idag har jag jobbat , 06.30 -15.30 och även mellan kl. 18.45- 20.30. dagens väder : soligt och betydligt svalare än i går. jag hoppas det blir en helg med kanonvarmt ute för jag vill bara sola och må gott i helgen. sen jag kom hem har jag hunnit hänga ut tvätt ,lika bra passa på när det är uppehåll. innan jag for och jobbade kväll ,så han jag vila lite ,så nu ska jag orka läsa ett bra tag innan jag somnar. med andra ord resten av denna fredag kväll blir det att ta det lugnt... oscar sitter och ser tecknat på tv ,roger och anton är ute i garaget. lugnt och skönt inne.

hoppas du får en trevlig helg i din husbil L. kanske du har tid att fiska nån kväll framöver.nu ska jag kolla min mail . sov gott ,kram /ting

Inga kommentarer: