söndag 3 augusti 2008

solig och kylig söndag kväll


....ja här sitter jag nu käkar chokladpudding och bloggar....haha. klockan är 21.10 solen lyser ute och kyligt är det. idag har jag , L och pojakrna varit och fiskat från båten ,jättetrevligt att få fiskesällskap. tack för ditt sällskap idag L . fiskar det fick vi ,22 stycken ett par dagars mat till snuttan.roger kom hem med ett vedlass och nu är anton och roger ute och kapar ved.oscar sitter här bredvid och ser tv. innan fisketuren ,tro det eller ej så tog jag fram min symaskin och sydde upp mina brallor efter att ha gruvat mig i ett par veckor...haha...det gick bra och nu har jag ytterligare två par jeans i min samling som jag kan nöta på . jag har hunnit tvätta en hel del kläder idag och efter fisket lagade jag middag som idag blev fläskfile'gryta med wokgrönsaker i och både ris och kokt potatis ,det blev verkligen uppskattat av pojkarna för dem var rejält hungriga när middagen stod på bordet.nu i kväll har jag diskat plockat undan och hängt tvätt. har tänkt krypa ner i sängen om nån timme för att läsa lite. i morgon har jag min lediga dag och vi ska åka till min mormor,bara över dan. nu ska jag surfa runt på nätet lite innan jag stänger av datorn ,sov gott och söta drömmar /kram

Inga kommentarer: