måndag 4 augusti 2008

en liten tripp











....vi åkte tidigt på morgon (07.45) till min mormor för att hälsa på och skjutsa henne för att hon skulle få göra lite ärrenden. hos mormor blir det alltid att äta en god middag vi får inte åka hem utan att ha ätit oss mätta. klev upp tidigt 06.35 trött så hemskt ,varit vaken mycket i natt p g a värk. vi svängde förbi storheden innan vi åkte hem för att handla lite ,kylen behövdes fyllas upp lite....haha...som vanligt.roger hade lite att handla på jula och biltema och medan han sprang in dit så väntade jag i bilen.vi klev innanför dörren 19.20 . nu är klockan 20.40 och jag längtar till jag kan lägga mig för att sova. i morgon är det jobb igen. dagens väder: kyligt . hoppas det blir varmare nån dag. hoppas du överlevt dagen på jobbet L , jag lovar att jag ska jobba i morgon ,fastän jag har en j-vla värk.




hmm.....jag börjar sakna kommentarer. skulle va skoj att få nån snart nån dag....haha....nu ska jag slänga mig i duschen och sen krypa ner i sängen under täcket ,ha det bra/ting

Inga kommentarer: