fredag 29 augusti 2008

äntligen helg


...fredagkväll kl 19.10 och det är helg , känns bra. har jobbat som vanligt denna dag. när jag slutade gick jag in och handlade ingredienser till tacotallrikar. oscar hade cyklat hem med en kompis så då hade jag tid att handla innan roger hämtade mig. det har varit full fart ända till nu för jag har lagat tacos ,roger hjälpte till och hacka grönsakerna. under tiden hann jag dammsuga ,göra upp eld, starta tvättmaskinen och plocka undan lite. efter det var det dax att steka köttfärsen . smakade bra med tacotallrik och är mätt och belåten. nu har jag satt mig ner i soffan och startat datorn. kollade mitt keno och en vinst på 5 kr ikväll...haha...

oscar for med sin kompis på kalas i kväll och vi ska snart åka i väg och hämta han. anton och N är ute och skruvar ,roger har oxå varit ute en stund men hörde att han kom in nu ,säkert för att dricka kaffe. kvällen blir lugn ,är trött.

jag har full fart nästan jämt ,jag vilar dock lite mer än vad du gör anonym....haha....man måste tänka på åldern i bland i alla fall....man är inte som en tjugoåring fast man skulle önska att man vore det ...haha...hoppas at du får vinna lite i helgen så att du inte blir bankrutt. jag hoppas vi får vinna lite mer pengar snart igen på spelet. nu ska jag göra mig i ordning för att åka ner på byn. vi hörs/ ting

1 kommentar:

Anonym sa...

har du kollat om vi vann på vårat keno nå ikväll har ju inte nr