lördag 23 augusti 2008

kl. 13.30


här sitter jag igen ,har suttit här ett tag ,surfat runt på tradera och självklart budat på några saker....haha..hittar alltid nåt jag behöver. jag har gjort lite nytta här hemma och nu ska jag vila lite. oscar är fortfarande hos sin kompis. roger och anton är i väg och hämtar traktordelar . jag är alldeles ensam hemma ,inte ens snuttan håller mig sällskap. det är tur att jag har mina böcker...haha...

jag har spelat keno och lotto idag och nu hoppas jag att det ska bli en storvinst i kväll. jag ahr gjort nya kenorader i hopp om en ny storvinst.....haha...

solen kommer och far och än så länge är det uppehåll ute. jag skulle behöva ut och röra på mig men vet inte om jag orkar känner mig lite slö idag. hoppas du får en lugn och skön helg L för du behöver lite vila har jag sett. ska läsa en stund ,men jag kommer tillbaka senare /tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej puman jag har varit till tellejokk idag o fiska jag o robin har kommit hem för ett tag sen det blir aldrig vila nå du har nog sant skulle behöva vila från bärgaren o vara ledig men har inte råd måste jobba ihop skulden jag har till dej ha ha hoppas ändå du får vila i morrn