tisdag 26 augusti 2008

en tidig kväll







klockan är nu 20.45 jag är tebax vid datorn. oscar sover ,han la sig före 20.00. han var trött efter att ha varit hos kompis efter skolan . oscar hade precis bäddat ner sig så kom rogers föräldrar förbi en sväng. en stund efter kom två pojkar för att hälsa på anton. han är ute och jag tror han kör fyrhjuling. det håll å va dax att anton kommer hem och lägger sig han är oxå mega trött denna kväll.



jag har duschat och är på väg att krypa ner under täcket ,slappa och läsa , det blir en tidig kväll. förhoppningsvis är jag utvilad i morgon när väckarn startar.



jeansen tyckte inte anton om ,jag blir tvungen byta i morgon....tråkigt för dem va verkligen jättefina. ingen kenovinst blev det...snyft. jag har inte hunnit göra så mycket nytta här hemma i kväll som jag hade velat...men men det är en kväll i morgon oxå....haha...hoppas din dag oxå varit bra och att du fått en stunds vila ikväll L. nu ska jag ta och stänga av datorn för i kväll ,dröm sött /ting

Inga kommentarer: