fredag 15 augusti 2008

äntligen helg


klockan har blivit 21.06 jag har jobbat i kväll. inget prat ,bara städa det gjorde att det inte tog så länge strax över en timme. äntligen helg , två dagar ledigt.

vilken fin dag vi har haft ,riktigt fint väder. jag har lämnat antons dator ,måste ha hjälp av nån datakunnig varelse. jag har slöat mycket i eftermiddag sovit ganska länge ,det behövde jag.

jag har ätit nån macka och duschat av mig känner mig ganska trött ,ska snart krypa ner och läsa min bok. oscar har varit med mig och jobbat i kväll även han är trött .han har ätit kvällsmat och duschat nu är han i sovstugan. anton har åkt till en kompis och ska sova borta i natt. det händer inte så mycket här hemma ikväll en lugn och skön kväll .

kenot gav mig ingen vinst ikväll. jag har spelat lite inför morgondagen , köpt en lördagsgodispåse innehållande olika tips , kanske jag ahr turen med mig och vinner. ska kolla min mail och stänga av datorn ,sov gott dröm sött /ting

Inga kommentarer: