söndag 31 augusti 2008

bingolotto kväll i stugan


klockan är nu 21.47 och jag är påväg i säng ,tog bara en sväng förbi datorn för att skriva nån rad. ikväll har vi spelat bingolotto tyvärr ingen vinst ,jag lämnade tvn en stund innan programmet var slut för att förbereda morgondagen. innan bingolotto började hann vi ner på byn en sväng. tack för fikat L och B. det var verkligen goda bullar.

tack för din kommentar anonym ,ja nu är det verkligen min tur att vinna en större vinst det kan jag hålla med om....haha....tyvärr vann jag nog inte på kenot mitt ikväll ,numren var inte de bästa. men vi vann ju lite på jobbets kenorader två rader med 4 rätt det gav hela 30 kr.okej man inte ha tur i både spel och kärlek ,men om man inte har tur i nått då? då har man inte det lätt ....hahaha.....eller va säger du ?....

oj vad tyst det blev ..hmm....anton gick nog ut i sovstugan. oscar sover gott och roger är nere i köket...tror jag....dax att krypa ner i sängen sov så gott och dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: