lördag 30 augusti 2008

hemma kväll







vi har varit hemma sen vi kom in genom dörren kl 16.30 i eftermiddag. jag har tvättat ,diskat plockat undan och andra måsten. jag har även hunnit koppla av lite däremellan. pojkarna har mest varit inne uti datorn och tvn , en lugn hemma kväll har det varit. nu har klockan slagit 22 och här sitter jag nu en stund. anton sitter vid sin dator och oscar tittar på tv , men snart är det läggdax för han är klar för sängen. roger är i garaget och fixar till min bil till besiktningen . jag har alldeles nyss duschat och ska bara slappa resten av kvällen. jag har börjat läsa en ny bok, har läst ett par sidor ,lite för tidigt att säga vad jag tycker om den än.



trots att jag ahr spelat lite extra för att det är lördag så har jag inget vunnit...snyft . få se om vi vunnit nåt på jobbets keno , måste kolla sen. hoppas du haft en bra dag L. nu ska jag bädda ner mig och läsa /tingeling

Inga kommentarer: