söndag 10 augusti 2008

gomorron




klockan är 08.35. jag har varit vaken tidigt på morgon och flera gånger ,jag klev upp 08.05 . har druckit en stor mugg kaffe tråkigt nog botar inte kaffe min värk....jag kanske jobbade för mycket här hemma i går.måste nog ta det lite lugnare idag med städningen. jag ska ju orka jobba i veckan. kommenatrerna lyser med sin frånvaro på min blogg....undrar om jag har nå besök här. jag kanske måste göra om mitt krypin få den mer intressant....haha...planer för denna söndag mest va hemma...tror jag .....det blev inget fiske i går heller ,men kanske idag. jag ska förska ut och röra på mig ,det lindrar värken min.ha en bra dag,hörs /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting nä nog lever jag slöar mest fast jag läser dina bloggar o ser vad du mixtrar med du kan ju slå en signal om det ä läge för fiske för jag ska ändå inget göra idag skulle ju varit där igår hörde ju när farsan ringde dej men kanske under dagen hoppas allt är bra med er du kan ju skicka ett sms när du läst det här