måndag 25 augusti 2008

kl 18.25


måndag ,arbetsdag och skoldag för pojkarna. äntligen har skolan börjat och det kommer att återgå till det vanliga. var jätte trött när klockan väckte mig ,jag somnade om och vaknade 05.30 ...lite stressigt blev det men hann i tid ändå. jag lämnade av oscar på fritte och tog en promenad till jobbet.det var en kall morgon bara 3.5 grader varmt ,det känns att hösten har kommit nu. dagen har varit bra fast lite långtråkigt på eftermiddagen. tråkigt då inte du jobbar L , men du kommer väl i morgon. när vi kom hem var anton och en kompis hemma och väntade på mat...det var bara att ställa sig vid spisen för att hitta på nått snabbt och enkel mat ,jag gräddade en ugnspannkaka. nu har dem ätit sig mätta anton och S och åkt i väg med moppen. oscar sitter och slappar framför tvn och roger har somnat. jag har satt mig ner här för att slappa lite innan jag tar reda på tvätten. kenot har jag än inte hunnit kolla ....tänk om jag vunnit....haha....

tack för din kommentar L , jasså en liten puh.....haha....inte illa va? ...haha....hoppas du haft en bra dag och att du hunnit vila lite. ska kolla mitt keno ,hörs sen /tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej igen javisst ska jag jobba imorrn har hållt på med bärgaren ikväll håller på att va ganska less jag var o hämta ett husvagn i kåbdalis idag som pajat visst va det bra med en liten puh ha ha kommer o kämpar imorrn det är lugnare än va hemma det tycker jag är tungt glömde ringa åt roger idag var just i vitberget när han ringde hoppas han fick tag på skroten annars får jag fixa det imorrn drömmer än du vet he he sov gott