fredag 29 augusti 2008

kl 22.30 fredag kväll




det är superduper mörkt ute den här tiden på dygnet. vi har varit och hämtat oscar och efter det åkte vi förbi brorsan . där blev vi varandes ett tag. brorsans pojk fyller 11 i morgon och då fick han en slant att köpa nåt han vill ha. vi kom hem strax efter 21.30 . jag har varit trött hela kvällen och snart är det läge att bädda ner mig. sitter och väntar att anton och N ska komma hem ,ringde nyss och då fick jag veta att dem är inte så långt bort. oscar var megatrött och han la sig för ett tag sen ,han sover gott ,det tar på krafterna att va på kalas och spela bandy.


roger har lagt sig framför tvn och jag hör hur han tuggar på godis. vi tog svängen förbi kp innan vi åkte hem....haha...godis är gott. snuttan är borta ,hon har inte synts till sen i går kväll och jag känner mig lite smått orolig hoppas inget allvarligt hänt min tiger.
nä just det, kanske bäst att kolla om vi vunnit nåt på vårt keno anonym , jag hör av mig.....


nu ska jag läsa lite innan jag somnar. sov gott ,söta drömmar /kramiz

Inga kommentarer: