söndag 3 augusti 2008

mulen söndag




klockan är 10.22 ,jag har sovit länge på morgon , men som vanligt har jag varit vaken ett par gånger , värk har jag ganska mycket denna dag. få se hur mycket jag orkar göra idag här hemma. jag klev upp 09.30 har duschat och och fixat till mig .druckit en mugg kaffe och käkat två rostade mackor. jag har fortfarande två par jeans att sy upp....hua gruvensamt.....haha...vill ut och fiska men jag avvaktar till på eftermiddagen. roger är ute i vedbon ,oscar sover än och anton har lagt sig här i soffan ,han vill låna datorn...hmmm jag är lite snål om datorn ,vet inte om han ska få sitta vid den.jag längtar till hans dator är fixad. den nya cd läsarn kommer till veckan som vi beställt sen ska den ominstalleras bara.


planer för dagen: tvätta kläder ,städa lite och laga mat.


jag återkommer senare /ting

Inga kommentarer: