fredag 8 augusti 2008

kenovinst


nu sitter jag vid datorn. stämplade ut 14.30 idag för att åka hem och vila lite. jag har varit massor trött idag, somnade ganska sent kunde inte släppa greppet om min bok. när jag kom hem diskade jag undan disken som roger lämnat och startade datorn för att göra bankärrenden och maila. då kom jag i håg att kolla om jag vunnit på min kenorad i går kväll.....jippiiii....fick in alla sex nummer på min keno6 ,2100kr.om jag hade fått in kungen hade det givit mig 11000kr. men jag är iaf nöjd att vinna den summan jag vann. kanske vinner mer i kväll....haha....jag måste ju ha tur just nu. när jag kom hem var roger och handlade och oscar hemma. han har börjat göra en sallad till tacotallrik som vi ska äta idag. tidigare i veckan åt vi taco men det är såå gott att jag kan äta det ofta....haha oscar sitter ute i sovstugan och kollar på tecknat,han slappar bara idag och mår gott.det är kallt och mulet ute även denna fredag. huvudsaken är att det är helg. planer inför kvällen .vara hemma och vila. nu är det dax att hjälpa till med middagen. /tingeling

Inga kommentarer: