tisdag 19 augusti 2008

arbete och bullbak


var trött när jag väcktes av klockan på morgon. det blev en sen kväll i går. jag hade främmande sent (23 tiden)....jag bjöd på kaffe och kaka och vi surrade en stund. lika glad varje gång nån kommer och fikar. i dag när jag kom hem ställde jag mig i köket och rörde i hop en vetedeg och har gräddat kanelbullar ,som du ville ha L....haha...tar med mig bullar i morgon som tack för hjälpen i går. även denna dag har regnet öst ner, inget väder man vill vara ute i. jag har oxå tvättat kläder ,diskat , plockat undan och lagat mat så klart. idag ville lilleman ha potatisbullar och det blev dagens middag, snabb och enkelt. anton och roger har precis kommit in dem har varit ute och provat antons traktor och han är helnöjd. oscar har somnat för ett tag sen klockan är nu 21.45. anton och roger disskuterar nere i köket medan jag sitter här och gäspar ,känner mig såå trött.

ingen vinst på kenot i kväll heller. det skulle sitta fint med en storvinst snart. det är mörkt ute och klockan börjar närma sig 22 ,dax att krypa ner i sängen och läsa lite innan jag somnar. sov gott /ting

Inga kommentarer: