söndag 24 augusti 2008

söndag morgon 08.45











nu är jag tillbaka. jag klev upp 08.00 med värk ,ingen ide' att ligga kvar i sängen. jag har gjort lite nytta istället....haha....startat tvättmaskinen vikit tvätt bryggt kaffe och gjort i ordning frukost till oscar. jag har fått i mig en mugg kaffe ,men behöver nog snart lite mer kaffe.




det ser ut att bli fint väder idag. oscar väckte mig strax efter 07.00 ,han var väldans pigg på morgon...haha...nu sitter han framför tvn och äter sin frukost. de andra sover.




planer inför dagen: hmm....ja det blir nog att vara hemma och göra nytta , laga mat och sånt. och försöka vila lite emellanåt för att orka jobba i morgon och resten av veckan.skolan börjar i morgon och mina pojkar ser faktiskt fram emot att få börja om efter sommarlovet. skönt att komma in i normala tider.




avslutar här ,men kommer tillbaka sen igen ,ha en fin söndag /ting

Inga kommentarer: