onsdag 27 augusti 2008

glömt lotto


har satt ner min röv framför datorn för att spela lotto för i kväll men det var för sent ,tänk om jag hade kommit i håg att lämna spela det tidigare....nu kan jag ju inte bli miljonär i kväll heller....haha......

har känt mig trött och hängig i dag ,hoppas jag är mer piggelin i morgon om inte blir det att käka värktabletter .....not nice. fick med mig anton in på mim för att prova ut ett par jeans och han hittade ganska fort , ides bara prova ett par innan han bestämde sig. dem kostade en hundring dyrare än dem jag återställde ,nåja det viktiga är att han är nöjd....haha....och jag betalar..när vi äntligen kom hem ställde jag mig vid spisen och lagade mat ,snabb mat ville roger att jag skulle göra....haha....potatismos och fläskkorv , ganska gott var det.

nu har roger lagt sig och slöar ,oscar ser tv medan jag sitter här. ska ta reda på tvätt så småningom när maskinen är klar. mina planer för i kväll ....bädda ner mig tidigt som jag tänkt göra i går men det blev inte av....anton hade kompisar hemma så vi drack kaffe och surrade.

tråkigt väder hela dagen ,regnignt och grått....hua....

nu är klockan 18.15 och kenodragningen har precis varit så snart ska jag kolla om jag vunnit en slant ikväll. hörs sen/tingeling

Inga kommentarer: