lördag 30 augusti 2008

shopping


har kommit hem för en stunds sen och packat in varorna i kyl och frys. jag var faktiskt inte riktigt på shoppinghumör men följde ändå med för att handla mat. jag var in på lindex , team sportia ,toys r us och hm medan roger anton och N var på biltema och jula. jag handlade en top en tröja och ett linne på hm. sen gick vi in och handlade mat på ica maxi och avslutade med en sväng in på onoff för att anton skulle få visa telefonerna han tittat på.

nu känns det skönt att ha kommit hem ,regnet det öser ner och man kan inte göra så mycket annat än vara inomhus och hitta på nåt. jag har startat tvättmaskinen ,det blir nog till att göra nytta men jag har god lust att bara ligga och läsa ...hahaha...ja jag hinner nog med att både göra nytta och läsa kan jag tro för kvällen kommer vi att tillbringa hemma.jag har spelat tre extra kenorader idag och jag hoppas att jag får en vinst...haha....nu ska jag kolla min mail ,återkommer senare /kram

Inga kommentarer: