tisdag 12 augusti 2008

tänkte bara...


....innan jag uppsöker mitt täcke lämna spår efter mig här. klockan har blivit 22.05 jag har duschat av mig och är klar för att lägga mig med boken placerad i min hand.sitter här framför datorn i mörkret endast dataskärmen lyser....haha...typiskt jag att glömma slå på lampan...det är mörkt både ute och här uppe på vindan i tv rummet. det är inte för att jag är snål jag inte tänder nån lampa utan som sagt minnet att gå förbi lysknappen på väg till datorn. jag åkte en sväng upp på berget , anton ville givetvis följa med. där drack vi kaffe och surrade det blev inte en kort stund utan en ganska lång stund vi blev varandes där....haha...alltid lika trevligt att hälsa på där. jag får mig alltid ett gott skratt ,roliga trevliga och helt vanliga människor ,det gillar jag.

pojkarna och roger är ute ,antagligen i garaget. det är nu tyst i huset. snart ska jag stänga av datorn för i kväll. jag måste ju hinna läsa en stund innan jag somnar. söta drömmar /tingelingkram

Inga kommentarer: