torsdag 7 augusti 2008

torsdag en regnig kväll


jag var såå trött på morgon försov mig men hann på jobbet. när jag kom hem gjorde jag mig i ordning för att åka ner och handla hem lite käk. efter det hämtade vi anton och åkte förbi min farbror och hans fru i deras stuga, där blev vi ett bra tag var inte hemma förrän 21.30. jag har duschat och ska när som helst bädda ner mig för att orka jobba i morgon. roger har friserat pojkarna nu och det är dax för dem att lägga sig. klockan är 22.15 känner mig trött . det har varit tråkigt regnigt väder hela kvällen och det mesta av dagen. vi har spelat keno jag och tre jobbarkompisar och redan en vinst första dragningen....haha... och det var den rad jag gjorde,kul.ska kolla om jag vunnit nåt på min egen kenorad. jag hoppas ju det.det är jättemörkt ute och inte alltför varmt , jag tror att sommarn är över för detta år....snyft.jag hoppas jag får med mig nån fiskekompis för jag vill ut och fiska i helgen. men jag vet inte om roger och pojkarna har tid följa med. jag får tjata lite ,då kanske.....haha....
trevlig helg L hoppas du får vila lite . nu ska jag avsluta för att klockan är mycket och väckarn ringer 05.00 i morgon bitti ,sov så gott/ting

Inga kommentarer: