lördag 23 augusti 2008

gomorron


klockan är 11.16 och jag har klivit upp 10.30. det blev en ordentlig sovmorgon.

jag var uppe länge i går kväll. anton och hans kompis var och körde moppe. anton hörde av sig vid 23.30 och sa att dem skulle komma hem. vid 01.30 bankade dem på dörren ,dem hade mött nalle puh som kom springande ....anton körde en bit bakom N och missade precis att få syn på den. hua...lite björnfrossa får man. inte gick pojkarna och la sig utan dem pysslade i garaget ,klockan 03..00 då jag var upp så var dem fortfarande i garaget. jag känner mig ganska utvilad ,men inte kul att sova bort så mycket av dagen. jag sitter här vid datorn och häller i mig kaffe ,sen kommer jag nog att tillbringa dagen hemma eftersom det är saker som ska göras. som vanligt har jag värk ,men ska ändå försöka göra lite nytta .....haha.... i eftermiddag är vi bjudna på surströmming hos rogers föräldrar.

det blev ju fint väder idag ,inte alltför varmt. nu ska jag kolla min mail och spela keno och lotto sen ska jag lämna datorn en liten stund. ha det bäst/ting

Inga kommentarer: