söndag 17 augusti 2008

söndag morgon kl 09.31
















och här har jag satt mig.i går på dagen var vi till kanis för att se backtävlingar ,de körde snöskoter,atv och enduro. roligast var att se när dem körde enduro tyckte jag. där var mycket folk och trevligt. vi köpte fika och oscar och roger köpte varsin hamburgare.vi var där i två timmar sen blev oscar less och ville hem jag tvekade inte att åka hem. väl hemma fick vi främman av bekanta från byn nära oss. vi bestämde att vi skulle åka förbi där efter vi käkat middag och hälsa på och det vi gjorde. en trevlig kväll där vi spelade wii med barnen och satt vid datorn. r o m åkte i väg till metträsk för att provfiska lite ,men kom hem utan nån fisk. vi var borta hela kvällen och klockan var nästan halv elva då vi kom hem. trött som jag var så tog jag mig en dusch och la mig samtidigt som roger och pojkarna gick ut och la sig i sovstugan. snuttan stannade inne med mig och la sig bredvid mig och sov. klockan 03.30 väcktes jag av snuttan som ville ut. sen somnade jag om och klev inte upp förrän 09.00 ,skönt att för en gångs skull få sova ut en morgon.





vädret är fint även denna dag. jag har inte direkt planerat nå för den här dagen annat än laga mat ,tvätta och städa lite ,jag gör det jag orkar p g a värk.





jag har varit ut och kollat om jag vunnit nå i går och jag hade vunnit några få kronor. hela 28 kr sammanlagt...haha....alltid något. glöm inte att lämna in jobbets kenorader idag L. det skulle inte va kul om vi gick misste om en storvinst . ha en fin dag /tingeling

Inga kommentarer: