lördag 2 augusti 2008

lördag kl 11.10











nu är jag tebax. har gjort lite nytta och nu ska jag vila lite. jag är ensam hemma. roger kör hem ved och pojkarna är borta. jag har gräddat plättar till lunch ,då pojkarna ätit och var mätta och belåtna for dem bort , vet inte när dem kommer hem men jag når dem på telefon. jag har diskat och plockat undan nu förtjänar jag att läsa en stund. jag har gruvat mig i flera dagar för att jag måst sy upp två par jeans som är lite för långa i benen. jag är ingen hejare på att sy...haha...tyvärr kan man inte va duktig på allt fast det skulle underlätta livet.




det har mulnat åt och jag har varit ute men gick in för det kändes kallt.




var tog solen och värmen vägen? jag vill ju ha sol och värme...........




oops kom precis i håg ,jag måste spela lite keno och ev. lotto .återkommer senare under dagen/kram

Inga kommentarer: