söndag 10 augusti 2008

söndag kväll 19.40


....har precis kommit hem ,har varit förbi och betalat min diskmaskin.....det är min nya kompis här hemma....haha...sparar lite tid och kan göra annat skojigare än att bara stå vid diskbänken och diska. idag har jag mest slöat ,läst (har börjat läsa en ny bok)...haha...det har varit ruskigt kallt hela dagen ,en dag för att hålla sig inomhus och må gott. roger och pojkarna har varit i väg och kollat på en traktor ,dem kom hem med pizza ,det blev dagens middag. jag känner mig trött men ska fara ner en stund på träsket och fiska. ska klä mig ordentligt för att inte frysa. ikväll blir det att lägga sig tidigt för att orka kliva upp 05.00 i morgonbitti.
tack för din kommentar anonym ,ja du skulle ha varit här i går då hade jag fått mig en fiskekompis....jag förstod nästan att du hörde när din far ringde mig i går....haha...

så kul att du tittade upp i dag L . alltid lika trevligt att få bjuda på kaffe med dopp....haha...nu ska jag och fiska ha det gott /ting

Inga kommentarer: