måndag 25 augusti 2008

måndag kväll kl.21.20


det är såå mörkt ute ,anton kom precis in genom dörren. en kvart för sent ,det innebär ingen moppekörning i morgon kväll. jag ska snart sitta och disskutera vad det är som gäller detta skolår, det blir tuffare regler för han. ..... tio minuter senare....och nu har jag haft disskussionen med anton och han verkar förstå vad som gäller. i kväll har jag bl a vilat en liten stund och gjort lite nytta. oscar sover gott roger är ute och anton har satt sig vid sin dator. det är tyst och lugnt. jag har tänkt krypa ner i sängen och läsa lite innan jag somnar. ingen vinst på keno blev det.
tackar för din kommentar anonym ,så kul att få. jaha...ja då har du i alla fall inte varit sysslolös i dag. jag förstår om du håll å va less bärgarn ,bärgar du inte så skruvar du i den.
roger har ringt skroten och hört sig för idag sa han.


absolut var det bra med liten puh....haha....kul att du ska jobba i morgon så att du får lite lugn o ro. nu är det bäst att jag kryper ner under täcket och fortsätter drömma...haha. söta drömmar/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

du är ju frän har du laggt upp en liten puh på bild he he kl är nu 22 40 har nyss bärgat kom hem nu sov gott igen