torsdag 28 augusti 2008

kl 21.10


nu är jag tillbaka vid datorn. har duschat och det är inte långt från att krypa ner i sängen ....haha...känner mig en aning slö i kväll men jag har gjort lite nytta i alla fall. oscar har precis somnat anton sitter vid sin dator och jag sitter som sagt här. dagens väder på morgon småregnade det lite när vi åkte i väg till jobbet men sen har det varit uppehåll och mulet.

roger är i garaget och fixar till min bil inför besiktningen om en vecka , jag hoppas den går igenom utan anmärkning.

jag undrar just om du får nån vila L , du verkar alltid va på språng....haha....jag tar med mackor till fikat som jag brukar så jag hoppas du dyker upp. nu ska jag kolla tradera innan jag stänger av datorn för i kväll . sov gott /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

du vet ju att livet är för kort för att vila bort full fart gäller ha ha sov gott