onsdag 27 augusti 2008

kl.21.25


onsdag kväll och jag har kommit från duschen. har tänkt som sagt bädda ner mig tidigare ikväll , känner mig ganska trött . jag har som vanligt tvättat lagat mat och andra måsten. det är tyst i huset förrutom att anton surrar ,han sitter vid sin dator och lyssnar på musik. oscar har somnat för en stund sen och roger är i garaget. jag antar att han undersöker sin nya pinnsvets....haha.


jag vann en liten liten slant på kenot , hela 15 kronor....haha....alltid något.


å va tom i skallen jag känner mig kanske bäst att stänga av datorn snart och sova men tradera skulle va skoj att kolla in...haha...billigast om jag kunde låta bli att besöka den sidan. hoppas du haft en lugn kväll och du passa på att vila för dagen kan bli lång i morgon L.....haha....nu säger jag bara sov så gott ,dröm sött / höstkramar

Inga kommentarer: