måndag 11 augusti 2008

kl.21.57


tänkte bara skriva nån rad innan jag styr stegen mot sängen. pojkarna har lagt sig i sovstugan och roger är på väg ut dit oxå. tyst är det här i huset. jag har varit megaslö i kväll ,men har ändå tvättat och hängt tvätten. diskat undan pannor och fyllt min diskmaskin.det har regnat och varit tråkigt väder ,perfekt inomhusväder. det blev inget fiske för lilleman ikväll.

det är mörkt ute ,det märks att sommarn har varit och farit nu är det höst..hua .....ser verkligen inte fram emot vintern med snö och kyla....jag vann inget på keno ikväll...snyft ,tänk om jag bara en gång fick prova vinna en större vinst än den jag vann i torsdags ,då skulle jag blir nöjd åtminstone för ett tag...haha....nu ska jag ta och avsluta mitt bloggande för i kväll ,på återseende.

hoppas du får sova bra i natt L ,så att du är utvilad i morgon. sov så gott ,dröm sött/tingeling


Inga kommentarer: