fredag 22 augusti 2008

shoppingresa


....nu har jag satt mig här framför datorn min. vi åkte buss in till luleå 09.20 jag och min syster. vi var på olika affärer och hittade lite att handla. jag köpte till flera andra och bara lite till mig själv....haha... ja det brukar bli så att jag handlar först och främst till pojkarna. idag har jag handlat sockar kalsonger pennfack pennor sudd och duschcreme till pojkarna. till mina syskonbarn blev det lite kläder som var på rea. jag handlade trosor ,duschcreme sockar och hårsnoddar till mig själv. det kostade endast några hundra ,en billig shoppingresa. vi tog bussen hem kl 14 och var i älvsbyn kl 15 . nu känns det skönt att ha fått sätta sig ner och vila lite. känner mig ganska knäckt. här hemma är det lugnt ,båda pojkarna är borta. roger surrar i telefon. vad jag ska göra i kväll vet jag inte men jag antar att det blir en lugn kväll hemma.

vi har haft tur med vädret uppehåll hela dan inte en enda regndroppe denna dag.klockan är 17.25 och snart är det kenodragning , nu hoppas jag på en storvinst, det skulle behövas för att jag skulle vilja shoppa loss snart igen...haha....

hoppas att du haft en bra dag , snygg t-shirt du hade på dig idag L. hoppas vi hörs under helgen. nu ska jag läsa en stund ha det gott/ting

Inga kommentarer: