tisdag 26 augusti 2008

en bra dag


...dagen har varit helt okej. mycket att göra på förmiddagen och lugnare på eftermiddagen.jag har haft mer energi att jobba idag....haha....undrar vad det kan bero på....jag har inte haft alltför mycket värk.nu är klockan 18 ,jag har satt mig ner framför datorn. båda pojkarna är borta hos kompisar och roger sover.innan vi åkte hem så var jag in på sportaffärn och jag lovar att jag fick tvinga med mig anton för att prova träningsbyxor. kan inte handla utan att han provat.köpte han en adidas träningsoverall ( 400kr) sen var han less och ville fara till kompis istället för att handla mer kläder. jag gick in på mim och där köpte jag han ett par jeans (700 kr) och en t-shirt(200kr). jag hoppas han vill ha det ,det får jag veta när han får se det ikväll....haha...totalsumman idag blev 1300 kr ,det var bara betala och se glad ut, för han behöver ju kläder.sist gick vi in och handlade mat och då fick roger öppna sin börs....haha.det skulle sitta bra om jag finge vinna en slant på kenot i kväll.jag ringde anton han är snart hemma.

tack för din kommentar och din komplimang ....haha....klart jag har en puh bild......

ska gå och göra lite nytta ,då tvätten är klar ska jag hänga den på tork./tingeling

Inga kommentarer: