tisdag 12 augusti 2008

tisdag kl.19.17


en fin kväll ute.det var tolv grader varmt på morgon då jag åkte i väg på jobbet.idag har det varit fullt upp på jobbet ,mycket fönsterputs ,var ganska knäckt när jag kom hem. la mig ner och ,startade tvn för att se kenodragningen. tre rätt på min rad som vi spelar på jobbet. tyvärr hade du plockat bort fel nummer på din kenorad L ,har du sett det....men i morgon tar vi hem full pott.....haha....min egen kenorad gav ingen vinst...snyft.när jag kom hem så gräddade jag en ugnspannkaka och har plockat ur diskmaskinen och andra måsten. nu har precis alla kommit hem och full fart är det. vi har främmande ,rogers bror har kommit upp och hälsar på. ingen lugn o ro här inte...haha...ska passa på att åka en sväng uppp på berget till våra grannar och surra bort en stund ,återkommer senare/ting

Inga kommentarer: