söndag 24 augusti 2008

kl 22.19


söndag kväll. snart dax att lägga sig för klockan väcker mig 05.00 i morgonbitti. jag har bara varit hemma ikväll ,lagat mat ,slöat och sett till att skrubba oscar ren inför skolstarten i morgon. han har längtat så mycket till skolan ,det är nog lite pirrigt i magen kan jag tro. han la sig strax efter 20.30.

när jag klivit ur duschen får jag se att vi fått främmande ,trevligt. tack för titten L ,alltid lika kul när man får se dig. kul att få bjuda på gofika. vi satt och surrade ett bra tag sen for vi ut och körde för att se efter nalle puh ,men man lyckas ju aldrig få se nån när man vill. jag var och körde och mötte anton ,ville inte att han skulle va och köra ensam i mörkret. jag behövde bara köra till grannbyn då jag mötte anton och sen körde jag bakom han hem. jag är ganska orolig när jag vet att han är och kör i mörker ,för han kan mycket väl träffa på nalle puh...hua....not nice.

anton har satt sig framför sin dator ,han verkar inte alls vilja va utsövd i morgonbitti...typiskt tonåringar........

och inget vann jag på kenot i kväll ,men med lite tur kanske i morgon....haha... sov så gott L och ha en bra ledig dag i morgon , hörs /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

sov gott själv jag såg ju en liten puh ha ha