fredag 22 augusti 2008

fredag kl 06.23


och jag har precis skickat i väg roger och oscar. oscar ska va på fritte och roger ska jobba eftersom det är fredag. själv är jag ledig. det känns faktiskt ganska bra. jag har en hel del värk. anton ligger och sover ute i sovstugan när han vaknar ska han åka till en kompis sa han i går kväll. jag ska åka med bussen in till luleå med min syster idag. vi tar 09.20 bussen sen får jag se vilken tid vi åker buss hem igen. jag vet inte riktigt vad jag ska handla ,men alltid blir det väl nåt. i regel brukar jag hitta åt pojkarna....haha....

vädret idag: ser ganska lovande ut.
nu är det längesen jag fick nån kommentar , det skulle va trevligt att få....haha.....

jag ska lägga mig en stund och läsa klockan är än så pass tidigt och jag har tid innan jag ska i väg ner på byn. ha en bra dag på jobbet L ,vi hörs /ting

Inga kommentarer: