tisdag 5 augusti 2008

tisdag kväll 21.10


har satt mig ner vid datorn för att kluttra ner några rader innan jag lägger mig ,jag är sååå mega trött få se hur länge jag orkar läsa. jag har jobbat som vanligt idag. for och handlade efter jobbet för att sen åka hem och laga middag ,diska ,tvätta och städa...puh .. en fullspäckad kväll hemma. jag har även försökt ominstallera antons dator men jag fixade det inte och anton blev förståss besviken liksom jag.

idag har det varit en kylig dag ,det verkar inte blir nå mer sommarväder...snyft......

hoppas det har gått bra med långbärgningen idag L . hoppas du hinner få ett par timmars vila i natt så att du orkar jobba i morgon. som du nog förstår har jag inte hunnit ut och fiska nåt i kväll heller. snart har snuttan slut fisk så jag måste i väg och fiska nån kväll .

dagens middag : tacotallrik , det smakade inte helt fel....haha... dagens lunch blev varm landgång. idag har jag verkligen bara ätit känns det som.....haha....innan jag lägger mig ska jag bara dricka lite vatten för jag min mage rymmer inget mer denna dag. pojkarna och roger är ute ,som vanligt och det är tyst i huset. ska kolla min mail och sen stänga av datorn . sov sött /ting

Inga kommentarer: