måndag 18 augusti 2008

klockan är 18.40 och det öser ner







regnet det öser ner. jag var dyngsur då jag hade gått från fritte med oscar till busstation efter jobbet...hua....det var skönt få komma hem och slita av sig de blöta kläderna och på med torra. jag har haft en del att göra sen jag kom hem. jag har lagat mat och gjort i ordning matlåda till både anton och roger och det räckte lite till mig,så jag fick i mig lite mat...haha... de andra var fort in i kylen för att värma upp mat från i går (lasagne och plättar).jag har startat diskmaskinen och tvättmaskinen ,konstigt nog ...haha...är det alltid smutstvätt och oren disk i detta hus.nu har jag äntligen satt mig en stund framför datorn för att maila och blogga .dagen på jobbet har inte varit så dum faktiskt. eftermiddagen gick lite långsamt fram. när vi kom hem låg det post på bron bl a ett paket från usa till pojkarna (en hoodie åt dem var ,som jag köpt) och ett paket från hm med lite till mig och oscar. pojkarna blev supernöjda ,det var verkligen fina hoodies.



jag är väldigt noga att ha hela och rena pojkar ,dem ska alltid ha fräscha kläder när dem är på skolan.det är viktigt tycker jag.jag väntar oxå ett paket från usa med en hoodie till mig själv och jag längtar så...haha....nu ska jag kolla om jag vunnit på keno i kväll ,hörs senare/ting

Inga kommentarer: