lördag 23 augusti 2008

kl 21.55 lördag kväll


har precis satt mig vid datorn ,nu ska jag bara "softa". vi har varit och käkat surströmming i kväll hos rogers föräldrar ,svärfar benade fisk åt mig...han är snäll. till efterrätt fick vi kaffe blåbärskaka med grädde och glass ,mums det var gott.vi var hemma vid 19 ,eftersom anton skulle få främman. vi åkte ner och handlade mjölk fil och lite annat. anton och N vaxade mopparna och sen for dem i väg ,jag har sagt att dem inte ska va borta lika sent i natt ,jag hoppas dem lyssnade på mig...oscar har somnat för en stund sen och roger är här någonstans.

jag har kollat om jag vunnit nå ikväll och det hade jag ju gjort...haha... jag gjorde en ny keno6 och hade 5 av 6 rätt som gav mig en hundring och på lotto vann jag 22 kr ,alltid något...haha...

tack för din kommentar , ja just det L ,du har ju en skuld till mig....haha...om det känns tungt kan vi göra upp en avbetalningsplan...haha....hoppas ni haft en fin dag i tellejokk och att ni kom hem med fisk ,då har ni en god billig middag. nog har du råd att jobba mindre ....du har ju en fru....haha...du får komma i håg att söka ledigt då ni ska på semester,jag lovar att påminna dig på tisdag då du är på jobbet. ska kolla min mail och sen blir det att kolla tradera innan jag lämnar datorn. söta drömmar /kramiz

Inga kommentarer: