fredag 15 augusti 2008

fredag klockan är 12.15




och jag är placerad framför datorn..haha. jag stämplade ut tidigt i dag för att åka hem och försöka fixa antons dator...grrr....den hittar inte routern,har inte kommit på hur jag ska göra för att kunna skapa ny trådlös anslutning än....dataprob är inte alls kul. jag har jobbat fram till lunch. ska i väg och jobba i kväll. skönt om jag kunde få till hans dator ,då får jag ha min för mig själv helt och hållet och samtidigt få en ledig stund i helgen. idag hade dem lovat soligt ,men det är mulet. nåja det regnar inget i alla fall. roger och oscar är ute ,har bara sett en skymt av oscar sen jag kom hem. anton är inte hemma. lika bra att sitta i lugn o ro med datorerna. jag hade missat lämna in min kenorad i går ,men nu har jag gjort det och då hoppas jag på en storvinst i kväll....haha.


i går kväll satt jag bara framför datorerna nästan hela kvällen med pojkarna.jag var ganska trött och la mig tidigt. pojkarna och jag såg tv en stund innan dem gick och la sig i sovstugan. nu ska jag göra ett försök med antons dator och hoppas att jag kan fixa internet på den./tingeling

Inga kommentarer: