söndag 17 augusti 2008

söndag kl 12.46


nu sitter jag här igen.....hahaha...passar på att skriva ner några rader. vädret är fint ute ,jag har tvättat och hängt ut tvätten på tork. jag har lagat mat (lasagne) ,plockat ur diskmaskinen och vikit ren tvätt. med andra ord jag har ju faktiskt gjort lite nytta den här söndagen...haha. jag har kollat in tradera och givetvis lagt bud , jag är hopplös hittar alltid nåt som jag tycker jag behöver.

pojkarna är inte hemma och roger ..hmm...ja han är nog här ute på gården någerst. snuttan ligger inne och sover i min säng.jag funderar på om jag ska läsa en stund eller om jag ska laga lite mer mat....haha. i och för sig hinner jag nog läsa en stund innan tvättmaskinen är klar. jag skulle behöva ner oppa bojn för att hämta ut jobbets kenovinst, men får se om jag ids annars kan jag ju hämta ut den i morgon. ska ta och läsa ,hörs senare/ting

Inga kommentarer: